آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ به یادت از آراد

متن آهنگ به یادت از آراد
به جایِ خالیه نو من اصلا عادت ندارم
چه جوری خاطره هاتو وقتی تو نیستی یادم نیارم

 بدونِ تو آروم نمیشم رفتی راحت دل کندی از من

براتم مهم نیست بی تو من کلافه میشم
زخمایِ تو مونده هنوز رویِ تنم باز قیدتو نمیزنم
من هنوزم عطری که تو دوست داشتی رو به یادت دیوونه میزنم
دنیالِ رد پاتم خیابون به خیابون به یادت میگذرونم هر شبو بی تو داغون
یه بغضِ کهنه از تو دوباره تو گلومه مثلِ قدیم هنوزم دیدنت آرزومه
پای حرفات که نموندی دست کیو تو میگیری
به جایِ زندگی با من واسه ی کی تو میمیری
زخمایِ تو مونده هنوز رویِ تنم باز قیدتو نمیزنم
من هنوزم عطری که تو دوست داشتی رو به یادت دیوونه میزنم
دنیالِ رد پاتم خیابون به خیابون به یادت میگذرونم هر شبو بی تو داغون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.