آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن مداحی یا حسن یا حسین ضربان دلم از محمود کریمی

متن مداحی یا حسن یا حسین ضربان دلم از محمود کریمی
توی هفت آسمون یا حسینه ولی
آقامون میگه یا حسن ابن علی
متن آهنگ  با تو کامل میشه دهه اولم
یا حسن یا حسین ضربان دلم
نوای من تا پای جون حسین حسینه
حسن حسن برام همون حسین حسینه
یا حسن یا حسین ضربان دلم
تو خوده محشری تو شفیع دلم
زائرت اشکمه تو بقیعِ دلم
ما نفس می کشیم همه با این هدف
که مدینه یه روز بشه مثل نجف
حیات من حیات دین حسین حسینه
حسن حسن دلیل این حسین حسینه
یا حسن یا حسین ضربان دلم
بقیع تو مثه حرم شاه میشه
شبیه کربلا حرم الله میشه
چقدر صحن برا حرمت لازمه
متولیش خوده پسرت قاسمه
ارض ادب به فاطمه حسینه حسینه
حسن حسن خوده دم حسین حسینه
یا حسن یا حسین ضربان دلم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.