آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

دانستنی‌هایی درباره اچ‌آی‌وی

به واسطه تضعیف سیستم ایمنی بدن توسط ویروس اچ‌آی‌وی، افراد مبتلا به بیماری می توانند در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به سرطان، از جمله سارکوم کاپوسی - نوعی سرطان که بینی، دهان، گلو و رگ های خونی را تحت تاثیر قرار می دهد، لنفوم، سرطان دهانه رحم، سرطان ریه، سرطان مقعد، و سرطان های دهان قرار دارند.

s 

  

درباره اچ‌آی‌وی چه میزان اطلاعات دارید؟ واقعیت این است که افراد بسیاری اطلاعات چندانی درباره این ویروس یا بیماری که به واسطه آن شکل می گیرد، ندارند.

 

کمبود اطلاعات درباره اچ‌آی‌وی می تواند مشکل آفرین باشد و موجب پیش داوری یا بدرفتاری با افراد مبتلا به بیماری شود. در ادامه با برخی حقایق درباره اچ‌آی‌وی بیشتر آشنا می شویم.

 

ابتلا به اچ‌آی‌وی از طریق بوسیدن امکان پذیر نیست. در شرایطی که اچ‌آی‌وی از طریق خون، مایع منی، ترشحات واژن، مایعات پیش آب، ترشحات مقعد و شیر مادر منتقل می شود، اما این اتفاق از طریق بزاق رخ نمی دهد. اچ‌آی‌وی نمی تواند در بزاق دوام بیاورد، از این رو، خطر ابتلا به بیماری از طریق بوسیدن بسیار کم تا صفر است. همچنین، بزاق حاوی آنزیم ها و پروتئین هایی است که با عفونت مبارزه می کنند. دو فردی که همدیگر را می بوسند باید دارای زخم های باز و خونریزی در دهان خود باشند تا احتمال انتقال اچ‌آی‌وی از طریق بوسیدن وجود داشته باشد. این شرایط بسیار نادر است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.